+36 20 203 3030  | 1028 Bp., Hidegkúti út 167.
  |  
  Kosár: 
0
 termék
Lovas Cukrászda
+36 20 203 3030
1028 Bp., Hidegkúti út 167.

GY.I.K.

Miért nincs több pultnál rendelés kiadás?
Az első pultnál fogadjuk a vendégeket, innen áll a sor mindig, de ahogy többen állnak már a sorba, akkor összerakjuk az ott lévő termékekből a vásárló igényeit (sós termékek, pulton lévő termékek, első vitrinben lévő szelet sütemények) áthívjuk a 2. pultba, ahol a vásárlást lezárjuk. Ha mindkét pult egyszerre működne, a két pult sora folyamatosan keresztezné egymást és a kiszolgálás lényegesen lassabb lenne, a pultrendszer első részén található termékek elérése miatt.

Miért nem vehetem át soron kívül az előre megrendelt termékeimet?
Próbálkoztunk többször is, hogy az egyik kasszánál kizárólag rendelést adunk ki, de minden második vendég ugyanúgy szeretne kérni még a rendeléséhez valamit, amivel az első kérdésben olvasható problémákhoz jutunk.

Miért nincs külön sor a fagylaltoknál?
Ezt is kipróbáltuk már és szintén minden második vendég szeretne kérni hozzá sós vagy szelet süteményt is és ekkor az első kérdésben olvasható problémákhoz jutunk.

Miért nem kapható egy-egy termék minden alkalommal?
Cukrászdánkban több mint 200 termék kapható. Ennyi áru nem is fér ki a pultba és nem is tudnánk minden nap letermeli és természetesen nem is fogyna el. Legfontosabb prioritásunk a frissesség. Vannak „alap” termékek amelyek a legnagyobb mennyiségben fogynak, ezek kaphatóak minden nap, ez durván 25 sütemény és 6 sós termék. Összesen 45-50 sütemény és 10-12 sós termék fér ki egyszerre a pultjainkba, vitrinjeinkbe. Az „alap” termékeken felül lévő választékot leggyakrabban a napi rendelés határozza meg, a többit a tapasztalataink. Ezért fordulhat elő, hogy egy bizonyos termék, amit nagyon szeretünk, pont aznap érkezésünkkor nem lesz a választékban.

Miért van az hogy egy termék már pár óra után elfogy?
Minden napra minden egyes termék mennyiségét a korábbi tapasztalatok alapján határozzuk meg. Ehhez adjuk hozzá a napi adott rendelések mennyiségét. Azokban az esetekben amikor láthatóan volt egy termék aznap, de érkezésükkor már nincs, kizárólag azért lehetséges mert valaki rendelés nélkül vitt el az adott ízből nagyobb mennyiséget mint egy átlagos napi mennyiség. (Pl.: sajtos pogácsát hét elején 4kg-ot sütünk le, délelőtt 3kg-ot, koradélután még 1kg-ot, hogy friss legyen délután is. Ha valaki elfelejt rendelni és egyszerre elviszi a napi mennyiséget akkor az üzemben az adott munkafázis befejezése után tudnak nekiállni pótolni pl. a pogácsát, ez esetenként akár 1-1,5 óra is lehet. De ha mindez a délutáni órákban történik, sokszor már nem sütünk újra, mert a tapasztalatok szerint ebben az idősávban már nem fogynak a sós termékek.)

Miért látok némely gyümölcsös termékeknél penészre utaló jeleket?
A gyümölcsök leve a világos piskótákat világos zöldes vagy kékes színűre festik. Ez ismerős jelenség lehet azoknak akik készítettek már otthon gyümölcsös süteményt. Leginkább a meggy, az áfonya, a szeder, a jósta vagy a fekete ribizlinek van ilyen hatása a világos piskótákra, krémekre.

Miért nem mosolyog mindig a pultos kolléga?
Pultos kollégáinkat többszörös szűrési rendszerrel, próbanapokkal és hosszabb beszélgetések alapján választjuk ki. A terhelhetőség, az idegen nyelv/nyelvek ismerete, a rugalmas hozzáállás és a csapatunkba illőség mellett, kiemelten fontosnak tartjuk a vendégek kezelését még feszültebb szituációkban is. Sokan nem tudhatják, de sajnos nem telik el úgy nap, hogy ne legyen egy-egy türelmetlenebb vendégünk, akit igyekszünk a legnagyobb empátiával kiszolgálni. De több hasonló eset után és a több mint 10 órás munkaidő elteltével valóban nem mindig tudjuk azonos mosollyal fogadni vendégeinket. Ezt sajnos csak az tudja igazán megérteni aki valaha is dolgozott ebben a munkakörben, ilyen forgalmú üzletben. Emberekkel foglalkozni egészen más mentális feladat mint a többi munkakör. De természetesen folyamatos téma ez a kollégákkal és nincs elengedve a kulturált, türelmes, jókedélyű kiszolgálás fontossága még a nap végén sem.

Miért kerül külön felszámításra a dobozok árai?
2020 után mindennek, így a csomagolóanyagok árai is drasztikusan megemelkedtek. Ezután már nem szerettük volna a termékeink áraiba beépíteni a dobozok árát, mert az árazásinkra mindig kiemelkedő figyelmet fordítunk és nem akartunk torz árat kérni egy termékért a csomagoló anyag miatt. Természetesen van lehetőség csak csomagoló papíros csomagolást kérni, amelyért nem számolunk fel extra költséget, vagy akár saját dobozt hozni a környezettudatosság jegyében.

Miért nem rendelhetek bármilyen krémmel, általam összeállított tortát?
Minden termékünk alapelemit hosszú tesztelés előzi meg. Van olyan sütemény amely receptúrája vagy összetételei, súlyai éveken át formálódik. Nem tudjuk vállalni egy termék ízélményét és minőségét, ha azt nem mi kísérleteztük ki. Továbbá előfordult, hogy egy addig számunkra ismeretlen kombináció, amit egy vendég rendelt, nem úgy viszonyult a gyártási technológiánkhoz vagy egy másik összetevőhöz és így egy nem eladható (felvállalható) termék született. Ezért ragaszkodunk az alaposan kikísérletezett receptúrákhoz, összeállításokhoz.

Miért nem rendelhető egész évben fagylalt torta?
Ahogy beköszönt a tartós hideg, olyan mértékben esik vissza az igény a fagylatok iránt, hogy gazdaságtalanná válik a fagylalt készítés. Annak a kevés vendégnek, akiknek mégis volna igénye a fagylalt tortákra, tudunk ilyenkor ajánlani a közelben cukrászdát, ahol kapható hasonló termék egész évben.

Miért nem kapható szivárvány belsővel torta?
Ahhoz hogy egy piskótalap sütés után élénk, erős (bármilyen) színű legyen, olyan nagy mennyiségű festéket kell belenyomni, amit az elveink már nem engednek meg. Festékeink, bár a mai szabványnak megfelelően részben természetazonosak, ekkora mennyiségben már nem egészségesek.

Miért nem rendelhetek bármilyen formatortát amit a neten találunk?
A formatorták világa egy külön szakma, iskolában is kevésbé tanítják már. Vannak cukrászok, akik kizárólag erre szakosodva építik fel a vállalkozásukat; folyamatosan fejlesztik magukat és sokszor van olyan is, hogy nem cukrászok, hanem kreatív művészek kezdenek tortákból, anyagokból építeni egy-egy megálmodott kompozíciót. Nekünk nem ez a fő profilunk. Nincsnek fém, fa, műanyag kiegészítőink. Nincsenek számtalan sporthoz, filmhez, hobbyhoz stb. igazított figuráink, sablonjaink, formáink. A weboldalunkon látható/lemérhető szinten tudjuk vállalni a torták formázását, burkolását, egyedi alakúra való kialakítását. Azonban el lehet térni a weboldalon látható képektől, ez esetben emailben szoktunk egyeztetni. Egy átküldött kép alapján tudunk egyeztetni, hogy mi az amit meg tudunk oldani és mi az ami már nem kivitelezhető.

Miért nem szolgálnak ki NYITÁS előtt (akár pár perccel)?
Kollégáink a cukrászdában egy alaposan kiszámított, megtervezett, beprogramozott protokoll alapján készítik fel reggel a cukrászdát a nyitásra, amely magában foglal pár perc szünetet is, mivel nyitás után, órákig nem tudnak kijönni a pult mögűl. Ezért ragaszkodunk ahhoz, hogy 9 óra előtt NE akasszák meg ezt a folyamatot. Ha a rács a cukrászda bejáratánál nincs teljesen felhúzva, akkor az azt jelenti, hogy még nincs 9 óra és nem készültünk el mindennel. Gyakran előfordul, hogy behajolnak és bejönnek így is vendégek és „csak egy gyors kávét” szeretnének kérni. Amikor pedig nemleges választ kapnak, felháborodnak; emiatt kizárólag a vezetőséget okolhatják, mert MI hoztuk ezt a szabályt, MI nem engedjük a nyitás előtti kiszolgálást. Az ellenőrző szervek büntetéseit nekünk kell kifizetni és a törvények betartatása is a MI felelősségünk.

Miért nem szolgálnak ki ZÁRÁS után (akár pár perccel)?
Kollégáink legtöbbször 10-11 munkaóra után érnek el a zárás időpontjáig. Mivel nincs olyan nap, hogy ne legyen pár nehezebben megoldandó probléma, alkalmanként vitás eset, ilyenkor már mind fizikailag, mind mentálisan nagyon elfáradtak. Emiatt a türelmük sem ugyanolyan mint délelőtt, de ez talán érthető ebben a munkakörben. Mivel az alaphozzáállásunk az, hogy minden vendéget kiszolgálunk, aki már beállt a sorba, sajnos gyakran volt/van olyan, hogy egy-egy vendég kihasználva, hogy nem tudunk kimenni lehúzni záráskor a rácsot, beállnak a kassza elé, zárás után. Tisztában vagyunk a vendéglátás minden írott és íratlan szabályával, ám ezt akkor is tiszteletlennek tartjuk. Amikor nem húzzuk le a rácsot és a sorban álló vendégeket kiszolgáljuk, sajnos nem egyszer folyamatosan beállnak a sor végére, még olyankor is, amikor már 30-40 perccel léptük át a zárási időt. Nagyon fontos tudni azt is, hogy a NAV ezt is ellenőrzi, hiszen a nyitvatartási idő bejelentés-köteles és törvények szabályozzák. Ezért vagyunk kénytelenek kategorikusan megkérni kedves vendégeinket, hogy tartsák tiszteletben nyitvatartási időnket és kollégáim munkaidejét. Az év csaknem minden napján nyitva vagyunk 10 órán keresztül. Ebben a 10 órában várjuk kedves Vendégeinket!

Miért nem kérhetek kávét a zárás előtti 30 percben már?
Egy, bár kevés esetben de vissza-vissza térő téma, hogy miért nem adunk ki kávét a zárás előtti 30 percben. Ezt a szabályt is MI hoztuk, kérem panaszaikkal a vezetőséget keressék meg. A kávégép kifogástalan működési állapotát egy gondosan rögzített takarítási és fertőtlenítési folyamattal tudjuk biztosítani. Ez egy igen hosszú mosási, áztatási folyamat, amely a gép folyamatos üzembentartását is feltételezi. Amikor ez a folyamat lezárul, a gép még forró és biztonsági okokból nem hagyjuk a 60-80 fokra hevített gépet őrizetlenül a cukrászdában. Azt viszont nem is várnám el és nem is szeretném fizetni, hogy kollégáim minden nap, a munkájuk elvégeztével maradjanak még a cukrászdában egy órát, amíg a gép kihűl. Tudom, a kávé sokunknak nem csak reggeli ital, pláne mióta kitalálták a koffeinmentes kávét, de mégis arra szeretném kérni a hozzám hasonló kávérajongó vendégeinket, hogy a fent leírtak tudatában, fogadják el ezt a szabályunkat és ne kérjenek kávét a zárás előtti 30 percben.

Miért nincs zárás előtt 20 perccel helyben fogyasztásra lehetőség?
Vállalkozásunk elindítása óta kimagasló hangsúlyt fektetünk a higiéniára. Úgy gondoljuk, ha élelmiszert készítünk és azt másnak el akarjuk adni, mindennél fontosabb a kulturált, higiénikus, biztonságos munkakörnyezet megteremtése. Ez viszont csak pontos takarítási, fertőtlenítési folyamatok komplex összehangolásával működik, amelyeket a hét minden napján betű szerint betartva tudunk csak biztosítani. ezek a folyamatok a zárást megelőző egy órával már megkezdődnek és legtöbbször zárás után egy órával fejeződnek be. Úgy gondoljuk, a nyitva tartási időnk elegendő a kényelmes sütemény fogyasztásra. Természetesen akit már kiszolgáltunk, nem zavarjuk meg a sütemény fogyasztásban. De sajnos itt is akadnak kirívó esetek; vannak vendégek akik leülnek egy dobozban kapott süteménnyel és elkezdik ott fogyasztani, ezzel jelentős többletmunkát adva kollégáimnak. A munkánk része, hogy ezt is a legnagyobb türelemmel és empátiával kezeljük.

Hogy vannak az ünnepi nyitva tartások?
Cukrászdánk, csaknem nyitvatartásunk óta, kizárólag egyetlen időszakban van zárva, ez pedig a karácsony utáni időszak (december 24-étől, január második péntekjéig). Az év minden további napján nyitva tartunk. A zárási időnket kb. az óraátállításhoz igazítva 1 órával toljuk ide/oda, de minden ünnepnapon, minden hosszú hétvégén nyitva vagyunk.

joomla black

Cím: 1028 Bp., Hidegkúti út 167. Széphalom bevásárlóközpont.
E-mail: lovascukraszda@gmail.com
Cég neve: Lovas Cukrászda Kft.
Székhely: 1028 Budapest, Pinceszer u. 17.
Telefon: +36 20 203 3030
E-mail: lovascukraszda@gmail.com
Adószám: 25561423-2-41
Bejegyző Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-282299

Lovas Cukrászda Minden jog fenntartva 2024

Weboldalunkon cookie-kat használunk. Ide kattintva tájékozódhat a cookie-król és az adatkezelésről.